Isnin, 26 Mac 2012

temuduga

22hb hari yang cukup mendebarkan hati
kerana merupakan hari temuduga
dan itulah pertama kali aku ditemuduga
takut juga tiba kalau kena saiko

tapi alhamdulillah penemuduga xde yang saiko
sungguh diorang ramah
dan membantu bila aku nervous
thanks to them........


antara soalan yang disoal
. berikan 4 penyakit berjangkit..
. 4 penyakit tidak berjangkit...
khasiat susu ibu...
tugas jururawat masyarakat...
kenapa pilih jururawat masyarakat...

itu lah antara soalan yang diorang tanya kat aku..
masuk2 tu mula nervous jugak..
tapi bila dah lama dalam tu
ok sempoi la jugak...
walaupun ada gak gubra tu



Tiada ulasan:

Isnin, 26 Mac 2012

temuduga

22hb hari yang cukup mendebarkan hati
kerana merupakan hari temuduga
dan itulah pertama kali aku ditemuduga
takut juga tiba kalau kena saiko

tapi alhamdulillah penemuduga xde yang saiko
sungguh diorang ramah
dan membantu bila aku nervous
thanks to them........


antara soalan yang disoal
. berikan 4 penyakit berjangkit..
. 4 penyakit tidak berjangkit...
khasiat susu ibu...
tugas jururawat masyarakat...
kenapa pilih jururawat masyarakat...

itu lah antara soalan yang diorang tanya kat aku..
masuk2 tu mula nervous jugak..
tapi bila dah lama dalam tu
ok sempoi la jugak...
walaupun ada gak gubra tu



Tiada ulasan: