Sabtu, 9 Julai 2011

pengalaman di KOLEJ RISDA

memang aku tak menyesal masuk kolej RISDA
walaupun tolak tawaran UITM
dengan POLITEKNIK
tak akan terdetik rasa menyesal tu
walaupun sekali
kerna aku jatuh hati
dengan suasana kat sini
sama macam kt sekolah teknik

kat MELAKA ni byk kenangan dengan member
TEKNIK
biar la org nak pandang rendah
tapi aku yakin ini kptsn bljr yg terbik utk aku
belajar kat mne sme je
janji kena yakin

nampak nyer kena lah aku bukti kan
bahawa aku boleh je
capai pointer terbaik...

thanks to semua fasi KOLEJ RISDA
yg byk bersusah payah jge aku ni
n kawan sebilik aku
yg byk menolong n bagi semagat
tak lupa gak my friend yg bdk PPN
aku miss korang dan korg pun yg terbaik
utk aku...

hope my mom and dad tak bimbang lagi
dgn kesihatan aku ni

Tiada ulasan:

Sabtu, 9 Julai 2011

pengalaman di KOLEJ RISDA

memang aku tak menyesal masuk kolej RISDA
walaupun tolak tawaran UITM
dengan POLITEKNIK
tak akan terdetik rasa menyesal tu
walaupun sekali
kerna aku jatuh hati
dengan suasana kat sini
sama macam kt sekolah teknik

kat MELAKA ni byk kenangan dengan member
TEKNIK
biar la org nak pandang rendah
tapi aku yakin ini kptsn bljr yg terbik utk aku
belajar kat mne sme je
janji kena yakin

nampak nyer kena lah aku bukti kan
bahawa aku boleh je
capai pointer terbaik...

thanks to semua fasi KOLEJ RISDA
yg byk bersusah payah jge aku ni
n kawan sebilik aku
yg byk menolong n bagi semagat
tak lupa gak my friend yg bdk PPN
aku miss korang dan korg pun yg terbaik
utk aku...

hope my mom and dad tak bimbang lagi
dgn kesihatan aku ni

Tiada ulasan: